Постинг
21.12.2017 21:51 -
Кино предложения 2017
Автор: yotogang
Категория: Изкуство
Прочетен: 350 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 22.12.2017 01:35
Прочетен: 350 Коментари: 0 Гласове:
0
Последна промяна: 22.12.2017 01:35
За мен 2017 не беше от най-силните години на киноиндустрията и по-конкретно на американското кино.
Заглавията от този лист ще са подредени на случаен принцип не от добър към лош или по дата на световната им премиера .
Това са филмите ,които според мен можете да гледате и няма да бъдете крайно разочаровани.
- It
Доста добре представен ужас,почти идентичен със стария филм и не чак толкова със самата книга. - John Wick:Chapter 2
Добър екшън ,но значително по-слаб от първата част - Valerian and the City of a Thousand Planets
Това е филм,който по мое мнение остана недооценен през изминалата година - The Fate of the Furious
На базата на последните 2-3 серии тази определено е по-добра(с изключени на това ,че Скалата вече ""се бие"" с торпедо) - Logan
Определено имах доста по-големи очаквания за това заглавие,но все пак може да му хвърлите едно око - Thor: Ragnarok
Може би най-добрият филм със супергерои за тази година - The Hitman"s Bodyguard
Комедия трудно казано,но е прилично филмче(леко ,няма да ви напрегне) - Guardians of the Galaxy Vol. 2
Още едно заглавие свързано с комикс/графичен роман/ ,от което очаквах повече. - The Hero
Драма изпълнена със силни и истински моменти. - What Happened to Monday
Тук следват няколко заглавия ,които според мен са НЕ ТОЧНО добри филми ,но не искам да ги слагам в графа лоши или да правя тема ,,филми които НЕ трябва да гледате от 2017".С две думи старая се да гледам от позитивната страна на нещата . - Jigsaw
Продължението на серията от ужаси под общото название (Saw) - Kong: Skull Island
Бледокопиепродължение на всички филми ,които можете да свържете с тази продукция - Star Wars: The Last Jedi
Иска ми се да кажа ,че това е достойно продължение на оригиналните серии на Джордж Лукас,но не мога.Все пак феновете на този жанр ще го оценят - Spider-Man: Homecoming
С всеки следващ спайдър-мен нещата стават все по-зле и все по-зле - Kingsman: The Golden Circle
Отново филм ,които показва ,че когато се правят продължения само за пари,нещата не се получават особено сполучливо. - Justice League
Не съм голям фен на ДиСи комиксите ,но тук нещата започват да алармират още от самият постер на филма. - Baby Driver
Има интересни моменти ,но не чак толкова че да стои в горната половина на тази публикация. - Mother!
- Wonder Woman
Предпочитам да не давам мнение за този филм,за да може да се запази позитивизма :).
П.п.Съжалявам ,че заглавията са само на английски ,но не съм съгласен с превода на някои от тях ,затова съм оставил оригиналните заглавия“
Ако смятате ,че има филм които трябва да видя добавете го в коментарите.
За по -обстойно коментари и ревюта
https://yotogang.blogspot.bg/
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене